måndagen den 26:e mars 2012

EN AV SJUTTINIO ANLEDNINGAR TILL ATT INTE GILLA QX

Såhär firar gejjtidningen QX`s chefredaktör åttonde mars:




Jag tycker det är så härligt att vara positiv och fira hit och dit- skapa glädje!
Därför brukar jag alla dar förutom 8 mars köpa en riktigt härlig bukett med kulörta blommor som jag ger till antingen min pappa, farfar eller kanske till någon annan en härlig man jag beundrar. Vi ska ju uppskatta och uppmuntra varandra!!

Vidare brukar jag också ge en jättestor bukett med röda rosor till valfri HIV-smittad när det är World Aids day. Jätteviktig att lyfta fram!

Vid Menlösa barns dag brukar jag anordna godisregn över alla barnhem i Afrika. Grattis till er!!!!

puss och grattis världen!!!!



NEN LOLLHH!!

Fatta att Internationella Kvinnodagen I N T E är en dag i stil med farsdag eller Alla Hjärtans Dag. Den här dagen finns ju till för att för att låta den feministiska politiken få svälla ut i de allmänna utrymmena. Är det för mycket begärt av en chefredaktör för en gejjjjjjtidning (i detta fall: tidning för män, gjorda av män) att hen borde välja att trycka upp en bukett med rosor rakt upp i patriarkatets röv istället för att ge dom till sin mamma just på internationella kvinnodagen?!?!?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

WORD.

(Och hahahaha, så jävla roligt skrivet!)